fredag, september 29, 2006

Helgplan

Weo, tva vunna nu! Ser riktigt bra ut. Eller snarare, later som att det ser riktigt bra ut. Har ju liksom itne sett nat, det ar lite svart nar man ar sisadar 400 (pa en hoft) mil fran ladan...

Plan for lordag:

1. Fa direktrapport fran Vik. Om hon kan ta sig samman nog att forfatta ett sms mitt under brinnande match, vill saga? =)

2. Hanga pa IKEA.
Inkopslista:
# Sex rodvinsglas
# Sex desserttallrikar
# Paj-/cheesecakeform
# Kaviar
# Lingonsylt
# Kottbullar
# Knackebrod
# Sakert minst tio andra saker som alltid nar man ar pa IKEA.

Vi ska ha middagsbjudning (later valdigt vuxet va?) nasta fredag. Sa mamma, om du laser detta, sa kommer jag att fraga dig om diverse recept innan dess, nar vi har bestamt vad vi ska laga... Det kanns extra vuxet nar jag tanker pa vilka som ska dit, eller snarare yrkena. Vi kommer att vara foljande yrken dar: Jag somForsakringsradgivare, Neil som jobbar medIT-Support, Mats ar Forskollarare, Veronica ar Lakare och Johan tar snart en Masters Degree i Football Management. Snacka om att vi ar typiska "young professionals"...

3. Ga pa kombinerat 30arskalas och inflyttningsfest hos Neils jobbarkompis Rikki.

4. (Forhoppningsvis) skratta at alla som raknade ut Skelleftea innan sasongen. Moahahahaha... =)

C ya later!

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Du, jag är GRYM på sms uppdateringen under match, får dock redan nu ursäkta stavning å dyligt. Humpade fressten hockeyrumpa i helgen.. tihi.