söndag, oktober 08, 2006

Kort update

Ar lite trott och seg idag, sa blir ingen lang uppdatering... =)

Var pa restaurang igar for ett overraskningspartaj for Neils forra jobbarkompis Dawns pojkvan Johan (som ar Fransman). Maten var toppen, spansk tapas.

Mark fick pa vag ut for sig att dra i sig massa helium fran en ballong, vilket resulterade i att han halvsvimmade, holl pa att ramla i en hog utanfor en posh nattklubb och nastan fick sig en small av en bouncer... illa. Men det loste sig till slut och alla var nojda och glada. Utom jag och Neil som var trotta och gick hem nar alla andra gick vidare ut efter middagen...

Roligast med kvallen var dock att jag satt mittemot en spanjor, som var mindre nojd med fotbollsresultatet... =)

Kram!

2 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Hejja hejja hejja Sverige!!! :)

Anonym sa...

hejtjej!!!
jag hittade hit jag! jag må säga att dte var hur fiiiint som helst att prata med dig i tfn i fredags!!=)
ta hand om dig nu och tjejor har du juh, vi är bara lite långt bort ibland.
kramar!