torsdag, april 12, 2007

D-Day

Idag far jag nycklarna till huset. Vart hus. MITT hus. =)
Om allt gar som det ska, fingers crossed.
Slutar 16.30 idag, sa da aker jag till maklaren med Neil och hamtar nycklarna. Sen gar vi till huset, bara for att det ar vart da. Vi har inga mobler eller grejor att flytta idag, men anda...

Har borjat inse att allt ar sista... nanting. Typ forra helgen var sista helgen jag kunde lalla hem tva pa morgonen till Neil pa tva minuter fran Lago. I morse var sista gangen jag stod och svor over att taxin som skulle ta mig till jobbet var sen, som alltid. Gissa vilket jag kommer att sakna?

Adjoken adjo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen! Va kul med huset, nu är de bara flytten som gäller antar jag, åh va kul! Vi ska förrästen oxå flytta, igår vann vi budgivningen på en läga på norrböle. Så de blir flytt kring festivalen, wii :-P Hoppas allt e bra med dej! Kram!