fredag, september 11, 2009

Utmanad!

Okej. Fatt utmaning av Vik med tre plagg jag inte skulle ha pa mig. Here goes:



Forst av allt kommer en tva-i-en, jumpsuit och haremsbrallor (sorry for kopieringen Vik, men dom ar nummer ett pa min lista!). Jattefult var for sig, men i kombination i H&Ms grasliga zebramonster blir det fordubblad effekt. Nej, inte ens Katy Perry var snygg i den!

Sist men absolut inte minst kommer en 80-talsfavorit som nu (ve och fasa) borjar ga i repris. Snow joggings. Men halla, vi ar inte atta ar. Jag minns en kille pa hogstadiet som var jattemobbad, och han hade snowjoggings. Nej, det gar fetbort, ge mig ett par uggs istallet!

Sen, bara for att jag fuskade och hade 2-4-1 pa en bild, maste jag lagga upp en bild pa ett par skor som jag vill ha:



Louboutins. Svarta peeptoes. Med nitar. = Emmadregel.

Inga kommentarer: