fredag, december 04, 2009

Fran Vik

Har jag fatt ett award. Tack Vik! Detta innebar att jag ska skriva tio saker om mig sjalv. So here goes.

1. Jag foljde traden bakat for att hitta vilket award det var. Jag ar en sucker for compliments, men jag maste veta vad de ar. (Best blog award, sa tack igen aven om det kanske inte ar riktigt ratt!)
2. Jag har fortfarande ingen aning om vad det ar jag forvantas gora pa jobbet sen min befordran, jag borjar bli ratt bra pa att latsas, ha!
3. Jag ar overtygad om att jag nan gang i mitt liv kommer att vinna pa lotto. Kanske dags att borja spela?
4. Jag ar sjukt broody. Barnsugen, heter det sa? Hade vi battre hus och mer pengar skulle du bli mormor snarast, mamma.
5. Jag vagrar inse att jag ar vuxen (jag vet att det motsager ovanstaende punkt men hey ho, sa ar det).
6. Jag saknar Sverige, min familj och mina vanner hemma varje dag. Efter sex ar.
7. Men skulle jag flytta till Sverige imorgon skulle jag sakna Liverpool, mitt liv och mina vanner har sjukt mycket. Helena och Karin, ni vet precis.
8. Nar jag och David gjorde slut trodde jag att jag aldrig skulle hitta nan annan och jamforde killar med honom i flera ar. Sjukt, jag vet.
9. Jag ar beroende av Sudafed (nasspray) till och fran.
10. Det basta jag vet ar svensk sommar. Midsommar i Kallviken eller bara en fin sommarkvall i mamma och Hans lusthus. De ar mina favoritminnen av Sverige.

Blev valdigt personlige kanner jag men det ar val lite det som ar meningen kanske... Laser inte nog med bloggar for att skicka vidare till nan som inte redan fatt utmaningen, utom Lovisa.

5 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Hihi. Jämförde killa med David? :D

camilla sa...

Haha Ja men då har du rätt, vi får tacka och bocka =)

viktoria cederberg sa...

Nu fåru kolla in mig på bloggen. Avfotograferad Norran :)

Mamma sa...

Inte ens jag tycker att jag är vuxen.... Mormor??

Lollo sa...

Haha, vilken härlig lista =)
Jag ska jobba på att producera en jag med...snart =)