onsdag, februari 24, 2010

Idag

Hade en valdigt trevlig tvatimmarslunch med tjejorna, blev Pesto i L1 som gor italiensk tapas. Karin blev sen och hade nyatit frukost sa hon tog bara ett glas vin med oss i firandet att hon kommit in pa skola har i Liverpool (hoppas inte hennes foraldrar laser min blogg for hon hade inte berattat for dom na vi sags pa lunchen, ha). Var nastan tillbaka i tid pa jobbet...

Sa nu ska det bara fixas med studielan etc och sen far jag hit Karin i hela tre ar!! Hurra och tack Chris som snarjde henne sa fint =)

Har just atit hemgjord potatis- och purjolokssoppa med bacon som blev toppengod och haller som bast pa att sminka mig. Vi ska traffa Chris och Karin pa Peacocks vid attatiden, och sen Dan och Linnea, med Dans morfar och Dans pappa med fru. Har i forebyggande syfte tagit en timmes flexi imorgon sa jag kan sova anda till kvart over nio innan jag maste stiga upp och slapa mig till jobbet...

Har dock full dag framfor mig imorgon med training sa maste vara tiptop sa blir inte for mycket vin ikvall, jag lovar! Men dock nagra sadana har tror jag:

Margarita


Cosmopolitan

Inga kommentarer: