måndag, maj 31, 2010

Bloggtorka...

Var ut i fredags med Linnea och Laura. Valdigt trevligt, men blev mycket dyrare an planera eftersom jag lyckades glomma min mobil i taxin pa vag hem, och det var en black cab sa lycka till att fa tillbaka den da... Men supertrevligt hade vi iaf! Och spanar nu lite in en rosa Blackberry pa ebay... Jag fyller ju ar snart sa kanske far lite fodelsedagssponsring, haha!

Sen pa lordagen traffades jag och Linnea upp i stan, helt sjukt hur handikappad man blir utan mobil! Sa jag var in och kopte en ny for £10 och fick mitt nummer overfort for £10 till, sa jag ar fortfarande kontaktbar. Vi akte sen iaf ut till Aigburth Road dar vi mote upp med Laura och Jennie for en eftermiddag pa spa, som overraskning till Linnea, en mini-mohippa typ. Drack ett par glas champagne for att bota baksmallan och tog det lugnt. Sen tillbaka till Linneas lagenhet for att gora oss i ordning och ga ut, sa blev japanskt pa Etsu till middag. Sen var vi alla trotta efter en spadag sa vi akte hem vid elvatiden. Jag akte till Linnea och vi kollade inspelat Eurovision Song Contest.

Igar tog jag lang sovmorgon och sen gick jag och Neil till var lokala italienska och at god middag och bara umgicks. Valdigt trevligt!

Nu har jag tva timmar kvar till jobbet, ar rod dag idag men jag ska gora overtid 2-6, far £20 per timme sa det duger ju bra. =)

1 kommentar:

Mamma sa...

Du tjänar ihop till telefonen då :-)