torsdag, september 30, 2010

It's alive!


Ibland ar det bra att ha en sambo som kan det har med datorer. Han tog in den pa jobbet idag och pillade lite och nu funkar den igen.

Jag var ocksa tillbaka pa jobbet idag, en skitdag att valja att bli frisk pa, massor att gora och massa annat strunt som jag var tvungen att hjalpa till med som egentligen inte ens ar mitt jobb langre...

Mar battre iaf, och det ar ju alltid nanting. Har aven sett ett gang filmer som jag inte sett an eller inte sett pa lange. Dom jag sag nar jag var hemma fran jobbet var:

Man som hatar kvinnor
Eclipse
2012
Harry Potter and the Philosopher's Stone
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire (halva)
Harry Potter and the Half-Blood Prince.

Randomly hoppade jag over femman. Eller snarare, jag borjade med att se den senaste och borjade sen fran borjan igen, ha!

Just nu ser jag Liverpool v Utrecht pa TV i vantan pa dagens avsnitt av An Idiot Abroad och har just atit middag.

Inga kommentarer: