torsdag, februari 24, 2011

Konstig Natt

Dromde att jag var bakis och missade jobbet idag. Och istallet hamnade i Stackgronnan med mamma, pappa och Petter, och kan Petter ha varit typ atta. Vi sag delfiner leka i Skelleftealven och det var oversvamning. Men hela tiden var jag orolig att jag missat jobbet.

Vaknade till och var arg pa Neil for att han hade varit ute sa sent pa Dans fodelsedag sa att jag var bakis (!) och trott. Dans fodelsedagsmiddag ar ikvall...

Dromde att jag legat pa sangen och atit Daim. As if, det ar laaaange kvar tills jag far ata Daim igen...

Dromde att jag var i mitt rum pa Ekorrvagen och letade klader hogst upp i en garderob medan receptionisterna pa jobbet satt och kollade.

Valdigt skumt. Tjugo over sex och med en mun torr som sandpapper (darav bakisdrommarna kanske?) gav jag upp och gick upp.

Och nej, jag har inte missat jobbet.

Inga kommentarer: