söndag, mars 27, 2011

Söndagmorgon

Alternativ Rubrik: Dagen efter kvallen fore. Valdigt kul hade vi, och manga roliga bilder blev det! Dom kommer upp har och pa FB i eftermiddag forhoppningsvis..

Idag aker vara gaster hem, men vi ska till Harvester pa sondagslunch forst. Kyckling och gronsallad. Efter lunchen ar mina "fuskdagar" officiellt over, jag visste om Sverigeresan och Elaine och Stevies besok redan nar jag borjade pa dieten, sa planerade att fuska lite da. Och har fuskat men varit duktig anda. Inga kolhydrater och vodka diet coke istallet for vin, och mycket mindre av allt an jag skulle normalt gjort. Farre drinkar och mindre mat liksom. Men nu har jag inget planerat forran typ midsommar, sa nu blir det tillbaka till att vara 100% duktig igen, det ska nog inte bli nagra storre problem, jag var ju det i fem veckor fore jag akte till Sverige!

Inga kommentarer: