måndag, oktober 24, 2011

Att känna tacksamhet

Det ar sa latt att ta vad man har for givet. Sa efter en helt underbar helg, men inte pa nat satt jatteovanlig, ar jag valdigt tacksam for:

# Att jag och Neil ar kara efter sju ar tillsammans
# Att jag har varldens basta familj
# Att mina vanner ar helt underbara och fantastiska
# Att jag har ett jobb som jag tycker ar jatteroligt och som betalar megabucks
# Att jag har mojlighet att klaga pa smasaker. For det betyder att jag inte har nagra stora saker att klaga pa. Just nu ar det varsta i mitt liv en vaxande visdomstand...

Ibland gar man igenom jobbigare perioder i sitt liv, men man skulle inte upskatta dom fina perioderna, dom dar allt gar lat och ratt, om man inte visste vad motsatsen innebar.

Sa till ni som finns i mitt liv och gor det till vad det ar: Tack!

1 kommentar:

Mamma sa...

Dags att ta bort "Livskris galore" ur din presentation ? :-)