söndag, oktober 23, 2011

Helgen

I fredags var jag och Petter som sagt och handlade massa mat. Sen nar jag korde till jobbet slappte jag av honom i stan dar han motte upp Neil vid fyratiden. Nar jag slutade jobba 18:30 korde jag till Laura, fixade till mig och lamnade bilen sen tog vi en taxi till stan. Cristine kom ocksa ut ett tag, var kul att se henne. Satt pa pub och snackade massa om allt och inget, typ. Vi akte hem vid halv ett, da hade pojkarna som varit ute sen fyra fatt nog, och min forkylning sa ocksa att det var dags att aka hem.

Som ni kanske laste gick det ju sisadar med nattsomnen men efter jag varit vaken mellan kvart i fem och kvart over atta fick jag mig ett par timmars somn till, vilket gjorde att jag inte kande mig riktigt lika dod. Vid femtiden akte vi in till stan igen och motte upp med Karin och Chris for Liverpoolmatchen. Jag och Karin sa tack och hej efter forsta halvlek och motte Cristine for lite bubbel och mat. Vi firade Karins aterkomst till Liverpool, min forsta loning och Cris nya jobb. Sen kom pojkarna dit ocksa och vi tog ett par drinkar till. Vi akte dock hem strax efter tio, sag slutet av MotD och sen Football Focus och gick sen och la oss.

Sa nu har jag sovit nastan 12 timmar och om 45 minuter borjar Man Utd - Man City sa da ska vi ut igen, fast inte in till stan idag, vi ska se den nanstans har i narheten.

Har kommer lite bilder fran helgen iaf, men mest har jag haft for roligt for att ta manga bilder...





Inga kommentarer: