måndag, oktober 02, 2006

Bal. San man dricker.

Overlevde lordagen. Hittade till Rikki efter manga om och men (nybygge, inte pa nan karta och ingen taxichaffis vet vart det ar). Var massa folk dar och jag och Neil kande ungefar tre personer. Inklusive varandra. Men ett par glas bal senare loste det sig.

Vi gav Svenska Nubbar (typ akvavit och OP Anderson och sant) fran IKEA till Rikki i present. Kul idé! Och annu roligare att se honom forsoka shotta det sen!

Igar sag vi WTC pa bio. Usch. Rekommenderas!

Annars hander inte sa mycket. Gar nan kurs i typ CVskriving som ar faktiskt jattebra! Och nu har jag hittat ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha. Pa Liverpool Uni, heter International Recruitment and Relations Office Clerk (phew). Bra lon och jobbet verkar toppen. Star: To work within a busy office responsible for promoting the Uni as a study option to students outside the UK. Duties will include responding to student enquiries, processing student applications, organising travel intineraries and freighting for overseas visits, co-ordinating inward visits, maintaining office databases and providing general clerical support.
Later perfa, och jag har val kanske en fordel i mina sprak plus att jag vet av egen erfarenhet hur det ar att flytta till Liverpool som utlanning.

Sa hall tummarna, gott folk!

Inga kommentarer: