måndag, oktober 16, 2006

The Departed

Var pa Fact med Neil igar och sag The Departed. Se den. Se den! Se den!!!!!!

O sa bra den var! Vill inte beratta for mycket saklart eftersom ni borde se den, men det handlar om good cop Leo DiCaprio som gar undercover hos en maffiasnubbe (Jack Nicholson) for att avsloja honom. Samtidigt ar bad cop (Matt Damon) undercover for maffian hos polisen och jobbar officiellt for att hitta maffiasnubben men gor saklart sitt basta for att hjalpa honom istallet...

En smart film som far en att tanka. Och o sa bra DiCaprio ar, jag hade liksom hunnit glomma det. Det ar sa latt att bara tanka "Titanic" men det ar inte rattvist. Han ar riktigt duktig!

18 min kvar pa jobbet, ska och fika med Neil, Johan och Mats sen, det ar Johans sista dag har, sa nu blir Neil singel och ledig igen. Eller snarare, han bor sjalv igen.

Sesa, ga nu och kop biljetter till The Departed!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för att den har premiär i Sverige den 25 december....

Anonym sa...

25 december?

Ooups, eehh... forhandsboka? =)

Anonym sa...

helluu!!!
läser med glädje dina inläg hära på svenelska sidan.
hoppas att du har det fint. ska sätta mig snart med att skicka ett mail åt dig och delge alla smaskigheter - om det kan nu finnas några såklart.
pusskram

Anonym sa...

Så bra var den väl inte :)
Helt OK var den kanske men då ät orginalet 100ggr bättre!

Anonym sa...

Jamen jag har inte sett originalet sa jag har inget att jamfora med. sen sa ar val alla filmer battre pa bio antar jag.. =)
men jag gillade den iaf!