fredag, oktober 13, 2006

In i dimman

I morse var det den tjockaste dimma jag sett pa lange. Aven nar bilarna passerade precis bredvid mig sag man dimman framfor lyktorna pa bilen.

Jag tycker att det ar ratt mysigt!

Den varsta dimman jag sett har var ganska precis ett ar sen, jag var i training for det har jobbet. Man sag kanske 20 meter framfor sig, sen... ingenting. Liver Building, Det stora ny huset dom bygger pa baksidan har, allting var bara borta . Det ar lite laskigt men fascinerande pa samma gang.

Och haromdan var det askovader. Ant var inte pa jobbet den dan, och berattade att hans hus i Huyton hade fatt en vattenlacka, alla stupror hade kraschat och det hade statt en dm vatten pa gangen utanfor huset. Och blixten slog ned i ett hus pa gatan bredvid. Illa.
Men bor man i Huyton far man skylla sig sjalv, det enda bra som kommer darifran ar val Stevie Gerrard... =)

Inga kommentarer: