torsdag, oktober 12, 2006

NINo - uppdatering

Tog mig efter nagra om och men (olycka pa Speke bouldvard, sa inga Arriva 82:or gick, bara Stagecoach, for dom gar till Garston, men inte lika ofta sa jag trodde att jag skulle bli sen men det blev jag inte) ut till St Marys Road i Cressington med infon jag hade.

Hon kopierade nagra papper och fragade ut mig om mitt liv, i princip.

Datumet for mitt forsta besok (jag: eeeehhh.. juni -98?),
min adress i Sverige,
mina foraldrars namn,
namn och address pa alla arbetsgivare i England,
mina adresser tva ar tillbaka (fem stycken!),
varfor jag flyttade hit osvosv.

Men i slutandan gick allt bara fint, sa om tva veckor far jag mitt alldeles egna NINo. Hurra!

Och visst slog vi Island!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smygövergång från utlandssvensk till invandrarengelsk ?

Emma sa...

Ja, om bara tva ar far jag ju ansoka om medborgarskap... =)