onsdag, januari 31, 2007

Okej da...

... jag har val inte dott da (forlat signe!), men det ar bara det att det har inte hant sa mycket pa senaste.
Vantar pa att fa resultatet fran besiktningen av huset sen ar det val mer eller mindre klart.
Vi (Neil) har betalat alla avgifter och eftersom dom skoter alla avhandlingar och kontraktskrivning och sa fran kontoret sa ar det ju fixat i ett kick, plus att jag far det typ 6000 billigare!!

Annars allt samma lika.
Funderar pa att borja lasa en kurs i juridik, foretaget betalar.
Kostar typ £1000 (14000) per ar och efter fyra ar, kvallstid/halvtid, ar jag en Legal Executive, typ en advikat. fast inte riktigt. Men det ar ju vart att fa betalt for att utbilda sig!

Har atit middag med Neil ikvall. Var pa Castle Street pa ett stalle som heter Room, valdigt mumsigt, men dyrt! Tru att han ar rik! =)

Kram pa er, och vi ses om tva veckor (ni i Skea iaf)!!!

xx

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Hej vänne.. hörde om huset.. Grattis! :).. hur lever livet i Liverpool annars? Kramar

viktoria cederberg sa...

Längta längta! Fast vi ses om tre veckor, men den 22a ka vi fika hela dagen, på Waynes, å hoppas att dom söta MODO pojkarna tittar in. :D

Anonym sa...

Jag också vara med och fika dåå!!!

Anonym sa...

hohoooo!!! nu är det tammetusan dags för mig att köpa le ticket för en resa till underbart fantastiska galnaste och världsbästa vänner!!! den som väntar på ngt gott du!!!
hoppas allt är bäst.
kramar kat