lördag, april 07, 2007

Hurraaaaaaa!

Under och mirakel,

Jag har lyckats fa mig in pa internet pa jobbet! Jobba helg rocks! Tiscali har ju namligen tyckt att det ar en bra ide att stanga av Neils bredband tva teckor for tidigt, sa han har inte haft internet pa en vecka...

Pa torsdag far jag nycklarna till mitt (forlat, vart) hus! Can't wait! Flyttar till helgen... I kvall ska jag och Jill ata middag, sen ut med mina pojkar, Karl fyller 30. Blir nog jatteroligt, vi ses sallan nu, alla har fullt upp med sitt.

Tom har lagenheten full med pojkar, hans gamla uni mates ar har i helgen. Sa eftersom jag var upp kvart over sex i morse tyckte jag att det var en bra ide att sova hos Neil, kandes inte sa peppande att ha tio pers inramlandes i lagenheten fyra pa morgonen, fulla som jag vet inte vad... Men jag tankte kila hem pa nan timme, det ar pa tok for bra vader for att sitta pa jobbet hela dan, sa jag far val halsa pa dom da.

Annars? Eeh, Mad kommer kanske snart? Och da har vi just flyttat, sa huset kommer att vara mayhem, men du overlever kanske?
Sen kommer mamma och hennes karl hit om tre veckor, ska bli jatteroligt!
Och the reds ar pa god vag till semifinal i Champions League, baddar for ett par boozy nights med pojkarna!

Och skicka en mental kram till Neil, hans mamma ar valdigt sjuk.

Puss pa er!

Inga kommentarer: