söndag, april 29, 2007

Jobb...

Det ar 21 grader varmt idag. Stralande sol. Mamma ar har. Och vad gor Emma? Jo, hon jobbar. Fast iofs bara till 13.00, sen hem och hamta upp mamma och Hans, tankte ta dom till Chester, det blir nog trevligt i solen. Taxicaffisen i morse (som for ovrigt ocksa ar min granne), tipsade om att man kan hyra bat och aka langs Dee. Det later kanske inte helt fel!

Ska till Newcastle imorgon pa begravningen, Neil ar dar redan, har varit dar sen i tisdags. En del av mig skulle garna slippa, later det hemskt? Men ni vet val hur blödig jag ar, sa jag ar valdigt dalig pa begravningar! Men det ar klart att jag ska vara dar for Neils skulle om inte annat, och egentligen skulle jag ju aldrig missa det for allt i varlden! jag gruvar mig val mest for att jag vet hur manga tarar som kommer att spillas den dagen och hur jobbigt det kommer att vara.

Bilder pa huset kommer snart forresten, jag lovar!
Ska bara jobba pa att fa det lite mer presentabelt (tack mamma for all hjalp, det uppskattas ska du veta!!!) ...

Over and out.

Inga kommentarer: