tisdag, april 17, 2007

More tired than a bag of tired in a tired shop

Trott och slut, hela kroppen varker. Har flyttat och burit och slapat och lyft och skruvat och spikat och muttrat och monterat och packat upp och packat in i skap och... Puh!!
Men nu ar vi inne i huset. Ser fortfarande ut som ett bombat skithus som Jill sa vackert skulle sagt.. =) Men det loser sig, vi har ju bara varit dar ett par dar.
Ikvall ska jag montera garderob och byra sa kanske vi kan fa undan lite av vara klader ocksa. Observera att JAG ska montera - Neil har tummen mitt i handen. Sa han far typ stada och diska och racka mig verktyg osv... Ombytta roller? Ja o ja.
Ska nu slapa mig hem tankte jag, kommer att ta ca 20 minuter istallet for nanstans mellan en och tva timmar (beroende pa trafik, och om bussarna dyker upp). Skont!

Godnatt!

Inga kommentarer: