måndag, maj 07, 2007

Annu en bit i pusslet...

Var pa IKEA i morse och kopte tva fatoljer och en forvaringsstol. Fatoljerna ska bo dar den vita soffan star pa bilderna. Sen har Neil mekat med datorn idag och fatt internet att fungera hemma, hurra! Sa nu ska jag forsoka vara en flitigare bloggare i framtiden (det har ni aldrig hort forr va?) ...

Sitter pa jobbet och gor sa lite som mojligt idag, till klockan 22 ska jag jobba! Usch och fy och andra lampliga kraftuttryck... Men jag far val skylla mig, det ar ju trots allt jag som frivillit erbjudit mig att jobba pa en rod dag.

Annars hander inte sa mycket har, alla haller val som mest pa att ladda upp infor nasta onsdag. Chris och grabbarna och jag har som vanligt bestamt dejt pa Barracuda. Jag slutar jobbet 15.30 den dan, sa det blir val jag som far aka dit och halla platser och kanna mig som en loser i ett par timmar innan alla andra dyker upp...



to be continued...

1 kommentar:

Madeleine sa...

I be there :D... om jag hittat från manchester till er, det är mitt stora problem.. haha.. men det fixar sig alltid :D. snart e man engelskkvinna :D