fredag, juni 15, 2007

Fraj-dej

Fredag. Och vi jobbar sa lite som mojligt... Dessutom har internet bestamt sig for att funka idag pa jobbet, sa risken finns att det blir valdigt lite gjort.
Neil aker till Newcastle i helgen, sa jag och Madde har huset for oss sjalva. Blir fargning av utvaxt ikvall, och sakert BB-utrostningen ocksa, for vi har inget liv.. =)

Jobbar imorgon, men pa eftermiddagen tankte jag hinna till Herr Frisoren och be honom rekommendera nan typ leave-in conditioner till mina extensiontoppar. De borjar bli lite torra. Sen pa kvallen blir det kanske utgang, det ar ju sista helgen innan jag aker till Sweeden och lamnar Madde in charge of the house. Men det blir nog isf bara till vara locals, inte in till Liverpool.

Neil har jobbintervju idag, hall tummarna for honom.

Och forresten, om du laser det har bror: Jag tankte lata dig vara barnvakt at Neil nan dag eller kvall nar vi ar hemma sa jag kan ha tjejkvall, skulle det ga bra?

Inga kommentarer: