onsdag, juni 13, 2007

Okej da mamma...

...har kommer en uppdatering:
=)

Hade sista sanglektionen pa LIPA igar, en tioveckors sangkurs jag gatt for att jag gillar att sjunga. Har dock inte insett forran nu att vi faktiskt kommer att bli betygsatta! Och att det vi gjort ar en module, vilket ar en del av en degree. Sa gor jag tillrackligt manga sangkurser kommer jag till slut att ha lekt ihop till en university degree in singing... Vore nat va? Vi sjunger den har sangen fran Lejonkungen (musikalen), det ar hur roligt som helst!! Ser redan fram emot Level 2 i host..

Var ut med Shy och Dee for ett par veckor sen, alltid roligt att traffa dem. Dock blir jag och Dee alltid lika oroliga for Shy och Neil, de kommer liksom lite for bra overens! Men a andra sidan hade Dee och Neil nan underlig dans for sig, sa jag och Shy tyckte att vi var normala Skandinaver.. =)


Dee, Shy och Neil

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Kan tänka mig att Britten kommer uppskatta det, haha. Hur långe är ni kvar i stan?

Torsdag, absolut, men på kvällen isf, kan ju attackera en uteservering? :D Jobbar ju på dagen... Som alltid.