torsdag, oktober 04, 2007

Lagen om alltings javlighet

Jag var som eventuellt bekant och halsade pa min bror i Dublin i helgen. Eller, till i tisdags. Men jag tyckte att det var en bra ide att lata min mobil fa lite extra semester och lamnade den pa vardagsrumsbordet i Petters lagenhet nar jag akte darifran. Aja, tankte jag och svor lite for mig sjalv och bad lillebror skicka over simkortet och sen kanske telefonen ocksa. Men simkortet iaf sa jag kan anvanda det i nan av mina gamla telefoner (ja, jag vet att det borde ateranvandas, men titta vad de kommer till nytta ibland!).

Men.

Royal Mail, Englands ursakt till postvasende, bestammer sig for att ga pa strejk. Till pa onsdagkvall! Sa jag kommer inte att aterforenas med mitt alskade simkort forran tidigast pa torsdag nasta vecka! Vad ar det for ett javla satt va? Hmpf.

Jaja, sa om ni smsat och tror att jag iggar er sa har ni forklaringen nu iaf.

Thankte aven tillbringa helgen med att lagga upp diverse bilder pa datorn. Men dat gar ju lika daligt, med tanke pa att de flesta bilder ar pa telefonen...

Och som om inte det var nog sa... Nej, det var faktiskt inget mer. Och det ar faktiskt illa nog!

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Damn you Murphy!