onsdag, december 19, 2007

Som sagt..

.. tiden gar fort nar man har roligt.

Var lika roligt som vanligt att traffa er alla. Och det ar sa konstigt att man kan ha tva helt atskilda liv och vilja ha bada tva sa mycket. Ibland (mest nar jag ar i stan)kanns det som att jag skulle kunna flytta hem imorgon och skita i allt har. Men nar jag ar har trivs jag ju sjukt bra ocksa. Det ar skumt det dar. Och ratt jobbigt. Men det ar ju mitt val in the end of the day.

Har var det frost pa bilen imorse. Tror ni jag har nan bilskrapa? Icket. Fick ta mitt gamla visakort som inte funkar langre (for jag har sagt upp det) och skrapa rutan med. Och sen kora till jobbet med blafrusna fingrar. Tors man hoppas pa sno?

Puss pa er!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEn du ska vara glad att ni har minusgrader iallfall...här är det + grader så de stänker om det, som skumt såhär nära julafton. vars är min vita jul!? =)

du,kan du skicka över bilderna du tog hos Ida nångång när du har tid? ;-) Kramkram/Lollo