onsdag, februari 27, 2008

Om jag var en båt...

... sa skulle jag varit en gammal gisten eka. Inte for att jag kanner mig gammal, men bara for att dom ar sa charmiga. Lee och Nickie skulle vara tugboats, Ant (som ar lang) en kanot, och Lee tyckte att Kelly ar for liten for att vara en bat sa hon skulle bara fa vara en boj. Ja, vi hade trakigt pa jobbet i eftermiddags...




Snabb uppdatering annars: Valentines - jag lagade mat. Dagen efter - Neil bjod mig pa middag pa Piccolino. Lordagen - Shy och Dee hade inflyttningsfest. Valdigt trevligt och schyssta cocktails! Veckan - same old, same old. I fredags - Dan's fodelsedagsmiddag pa Alma de Cuba. Dan, Linnea, jag och Neil at middag, drack cocktails och spenderade obscena mangder pengar (jamfort med billigdricka pa nan liten pub i alla fall). Tur att Neil har battre lon an jag...
I veckan har jag inte gjort nat speciellt, shoppat lite med Jill och varit arg for att Stanley's inte serverade lunch, typ.

Inga kommentarer: