lördag, mars 08, 2008

Jamen det var val pa tiden.. =)

4 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Ole ole ole ole ole ole ola!
Åhhh, Skellefteå AIK.
Till hjärtat slutar slå.
För alltid AIK.
:D :D :D :D :D :D :D :D

Anonym sa...

Hahaha! Men Emma, de var faktiskt inge kul. Det gjorde ju ont, var pinsamt och jag såg förjäklig ut efter det ;-P/Lollo

Anonym sa...

När du kommer hem, då ska vi fika! Jag har inga kompisar att fika med i den här stan. Inte idag i alla fall, ingen vill va med mig. Nu ska jag hämnas genom att inte vara med någon. Jag ska titta på konståkning istället! DEt är konståknings-VM idag. och heela veckan. Jag behöver inte någon!

Saknar dig! Puss!

Anonym sa...

Haha, jo såhär i efterhand är det väl som kul att berätta om den :-P

Men ja! jag vet, de e helt sjukt! För mej e han då mins 15 fortfarande...Fatta, han tar körkortet snart, sjukt!

Å att han e så gammal...vad gör de då oss? ;-)

/L