onsdag, april 23, 2008

10 saker...

... jag gjort sen senaste inlagget:

# Blivit beroende av Bloons Tower Defense 2 tack vare Linus.
# Bokat resa till Torrevieja i slutet av juni med Neil, Linnea och Dan.
# Borjat gymma. Fjarde veckan nu, gar val ratt bra.
# Borjat sjunga kor igen. Jatteroligt faktiskt!
# Haft besok av Fnnys kompis Oskar. Som var mindre nojd nar Arsenal akte ur Campions League mot Liverpool.
# Saknat min vamilj och mina vanner i Sverige.
# Spelat Mario & Sonic pa Wii - hur roligt som helst!
# Suttit i solen och fatt farg.
# Varit och simmat for forsta gangen pa tusen ar.
# Varit till veterinaren med katten. Igen.

... jag ser fram emot:

# Adrian och Sarahs brollop i juli.
# Att Neil aker till Newcastle i helgen sa jag far lite tid helt ensam (fast jag kommer sakert att ha trakigt).
# Helena och Nils halsar pa i borjan av juni.
# Min fodelsedag. Ska ga pa spa med Linnea och bli bortskamd.
# Nasta helg - Aker till Dublin med Neil for att traffa Lillebror och bo pa hotell med mamma och Hans.
# North Wales med Neil, Shy och Dee om tre veckor.
# Neils 30-arsdag i juli.
# Semestern i Sverige i juli/augusti.
# Tjejdag med shopping och middag pa lordag.
# Torrevieja.

... jag borde gora:

# Bestamma vad jag ska gora med mina kvarvarande semesterdagar.
# Borja ata frukost.
# Ga och lagga mig tidigare pa kvallarna.
# Klippa haret.
# Lagga tragolv ute pa bakgarden (eller snarare kolla priser att anlita nan att gora det, SA handig ar jag inte).
# Lara Neil svenska.
# Mala badrummet.
# Plugga.
# Sortera min garderob och mina skor.
# Spara pengar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med en liten uppdat. Nu vet jag vad du har gjort de senaste veckorna :-) Hehe..Hoppas allt e bra! kram!

Anonym sa...

åh hej och hå. här var det rosa! vårfint i bloggen och listor som brukar komma fram när det är vår.. massor med ska-göra!
Puss på dig!