tisdag, juni 24, 2008

Dagens tack: Alxander Fleming

...som upptackte penicillinet...

Tva dar sen jag fick de efterlangtade tabletterna och jag mar redan som en prins(essa)! Eller, helt hundra ar det val inte, men helt klart battre. Hurra!

Fick aven mitt forsta lonebesked sen den arliga loneforhojningen (har loneforhandlar man inte, man far veta vad man far och sa ar det med det! I ar var det 3% for de allra flesta). Far ut typ £25 mer i manaden, sa ingen hojdare direkt. Men det ar val kanske "better than a poke in the eye", som min kara sambo sa vackert papekade... Eller vad sager ni?



Imorgon eftermiddag ska jag kopa en bikini till resan pa torsdag. Ute i tid som vanligt, jag vet. Men jag har lyckats rackla bort min bikinitopp nanstans, ar lite fundersam pa om den kan ha blivit kvar i Sverige nanstans forra sommaren kanske? Nan som vill kannas vid att dom ett en turkos/rosa monstrad ratt blekt halternecktop ligga och se hjalplos ut nanstans i faggorna dar jag kan tankas ha lamnat den? =)

Inga kommentarer: