tisdag, februari 10, 2009

Dilemma

Sa gamla vi blivit... Fatt inbjudan till atertraff med hogstadiet (nan fler som fatt den?). 10 ar sen vi gick ut. Hej och ha, tiden gar fort nar man har roligt osv... Nu ar ju dilemmat att den ar 6 juni. Och vi hade som planerat att komma hem typ 15-28 eller nat, over midsommar och festivalen. Sa jag har tre alternativ:

1) Aka over 6 juni och skippa midsommar och festivalen.
2) Skippa klassatertraffen (for det vore ju roligt att ga!) och aka nar vi tankte.
3) Vara en rich bitch och gora bada delarna. Kostar £20 ToR Liverpool-Skavsta och 1300 spann Sthlm-Skelleftea. Sa dryga 3000 for tva sverigeresor inom typ tre veckor. Hmmm. Vad tror ni?

Tack och adjo!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska fara tvp gånger ofcourse, så därför röstar jag på alt3 =)

Anonym sa...

6 juni? Är inte det Sveriges nationaldag? Ska vi verkligen fira den tillsammans med personer man inte umgås med.. Nu när det är en helgdag så ska man väl ändå fira den med människor man tycker om?

Eller nåt..

Jag har inte fått nån inbjudan. Jag kanske inte ens är bjuden! Hur coolt vore inte det.. :)

viktoria cederberg sa...

Rich bitch, klapp klapp klapp! Rich bitch, klapp klapp klapp! ;)

Anonym sa...

haha, kanske passade dej rätt så bra då att bo utomlands, med tanke på testet =)