torsdag, augusti 06, 2009

Trist.

Ar det att bara sitta hemma. Tur att jag iaf lyckats halla mig sysselsatt med att stada ur extrarummet. en hel sopsack med skrap blev det - tank sa mycket skit man samlar pa sig pa bara tva ar... har bestamt mig for att vara lite mer ruthless an vanligt ocksa i min stadning eftersom vi forhoppningsvis ska flyttpacka snart.

Pa lordag kommer mina fruar Linnea och Laura hit och vi ska mala extrarummet (darav urstadningen) och ute. Blir vitt vitt vitt. Vitt med Limegront plus ev gammelrosa i extrarummet assa ska vi nog mala muren ute vit sa att det ser lite storre ut. Var pa IKEA igar och spenderade typ 1400 spann pa utemobler, plantor, krukor, mattor, lampor etc for att gora huset lite finare. blir nog bra det.

Ska forsoka ta bilder sa ni far se hur fina vi ar i vara malarsklader, ha!

Inga kommentarer: