måndag, september 07, 2009

Pa hemvag

Imorgon reser jag hem igen, efter ett (som alltid, men extra den har gangen) alldeles for kort besok. Men har anda hunnit med att traffa en massa folk, vantade och ovantade, familj, nara vanner och gamla bekanta.

Begravningen vacker men sorglig. Onskar att jag kunde vara narmare nu, varker i hjartat att jag inte kan traffa er sa ofta som jag skulle vilja.

Annars var allt super. Hann med massa kvalitetstid med de viktigaste och det ar val det som raknas...

Flyger imorgon och ska halsa pa bror och styvbror (tror jag?) pa Vilundabadet ett par timmar och sen tillbaka till Manchester och taget hem.

Tack for den har gangen. Saknar er redan. xxxx

2 kommentarer:

Mamma sa...

Alltid välkommen hem igen!
Men vi ska väl som sagt var få ändan ur vagnen och hälsa på er också...

viktoria cederberg sa...

Saknar dig med babe. Alltid.