tisdag, september 29, 2009

Tjatigt

Jo, jag vet att allt jag pratar om ar jobbet. Men eftersom jag kommer att gora en typ 65timmarsvecka i veckan sa ar det kanske inte sa konstigt...

Schemat ser ut som foljer:

mandag 9-21:30
idag 10-17:30 (valdigt kort dag!!)
imorgon typ 9-20 (om jag inte flyttar om lite och jobbar fler timmar torsdag istallet)
torsdag typ 9-17:30
fredag typ 9-17:30
lordag 8-21
sondag 12-21

Phew!

Tankte dock ta en tvatimmarslunch pa torsdag och vinka adjo till Linnea som aker ner till Kent over helhen (och blir kanske kvar ett tag, stammer det Linnea?). Sa ska ge henne hennes fodelsedagspresent da, hon kommer att gilla den tror ich.

Jag gillar det har med att vara min egen chef, jag kan (nar jag inte har sjukt mycket att gora) i princip komma och ga lite som jag vill. Me like.

1 kommentar:

Mamma sa...

Fått ny titel än?