tisdag, oktober 27, 2009

Jag gillar't!

Det ar trevligt nar mina vanner skaffar sig pojkvanner har. Det betyder att dom kommer hit oftare an sallan. Karin ar har i veckan sa ska luncha och shoppa lite imorgon.

Hon iaf - jag maste spara alla pence jag kan eftersom Neil ar utan jobb igen - dom sa typ tack for den har tiden, adjo. Och skaffar nan ny i tre manader som jobbar billigt nar dom ar pa provotid och sen gor dom sig av med den personen ocksa... Men marknaden ser iaf battre ut nu an vad den gjorde for nagra manader sedan, finns fler jobb - om inte annat som tillsvidareanstalld over jul i manga affarer, battre an att vara arbetslos iaf... Och det ar ett ledigt jobb pa ITavdelningen hos mig sa jag har skickat dit Neils CV far se vad som hander. Hall alla tummar ni har... =)

Inga kommentarer: