onsdag, december 23, 2009

Dan fore dan...

Snoar lappvantar. Myket trevligt! Har varit ute pa promenad med adoptivstaffien som var tamligen uppspelt.

Och jag har kokat knack! Det ni!! Med mandel i, och enligt Neil som atit typ tio av dom redan ar den mycket god. Dock har en av hans klappar inte dykt upp an, tyvarr. Sabla ebay! Eller kanske sabla mig som inte bestallde den forran forra veckan....

Vi har julstadat ocksa, sa nu ar det rent och fint. Och vi har riktig gran, har jag sagt det?? Och julbock. Sa jag kanner mig tokvuxen helt plotsligt.

Imorgon ska vi till svenska kyrkan och fira jul, men forst ska jag pa Tesco och se om jag hittar nejlikor (ar det va?) sa jag kan stoppa i apelsiner och hanga upp. Och sen pa kvallen blir det julmat med hemgjord rodbetssallad, hemgjord janssons, samt IKEAs kottbullar och prinskorv. Och Asdas julskinka. Blir nog bra det.

God jul pa er (om 23 minuter i Sverige)!

Inga kommentarer: