torsdag, december 17, 2009

Vinter

Idag har det snoat i Manchester. Dock inte har. Men det ar kall, bara en plusgrad i kvall. Ja, jag vet, jag ska inte klaga, ni har -22... Men det ar ratt och fuktigt har sa kanns som flera minus..

Har jobbat och haft mig i veckan. Utom idag nar vi hade en cheeky tretimmarslunch med Zara, Siobhan och Nicky som med mig bildar vart Support Team pa jobbet, plus Craig och Kev fran IT.

Och igar kvall kopte vi en gran. EN RIKTIG! Och jag har bestall julgransfot som kommer pa lordag sa pa lordageftermiddag blir det julpynt for hela slanten innan Linnea, Dan, Laura och Tony kommer over pa lite Port&Cheese. Portvin och ost alltsa. Vi ar sjukt vuxna. Fast jag som inte gillar portvin har kopt en flaska Champagne pa halva priset, gissar att det blir tjejerna som dricker den..

Har fatt ledigt fran jobbet pa julafton sa ska till svenska kyrkan klockna tolv och fira jul. och har dom kvar SVT Europa blir det val Kalle. =)

Nu - sova!

Inga kommentarer: