söndag, februari 21, 2010

Helg och vant pa dygnet

Har alltsa helt vant pa dygnet sen jag jobbade natt. Var isang vid midnatt igar efter skidorna, men vaknade vid halv tre-tiden och var klarvaken. Somnade inte om forran typ halv sju imorse och Neil vackte mig kvart over tolv... Illa. Speciellt som jag maste lagga mig tidigt ikvall eftersom jag ska upp och kolla hockeyn imorgon bitti tankte jag...

Igar firade vi Dan som fyller 28 pa onsdag. Dan, Linnea, Neil, Jag, Laura, Tony och Dan's syster Emily var och bowlade. Jag kom faktiskt over skamgransen den har gangen, ha! Sen at vi tidig middag (bokat bord kl fem) pa Frankie & Benny's, mums! Jag var chauffor sa drack bara en Strawberry Daquiri, hade nog blivit nagra fler annars for dom var valdans trevliga! Var hemma vid attatiden redan, hur ofta hander det!?

Idag ska vi stada huset och jag ska handla lite mat och fylla pa pengar till gasen. Igar var jag duktig och fyllde pa oljan i bilen, sa blir nagra vuxenpoang i helgen trots barnkalaset igar (namnde jag att Linnea fixat en Thomas the Tank Engine-tarta till Dan?)...

Inga kommentarer: