söndag, mars 07, 2010

Confessions of a Shopaholic

Enda inkopet igar blev faktiskt tva par skor fran Primark. Och eftersom jag nar jag kom hem kastade ut tva par ligger jag pa +/-0 pa skofronten. Skulle kopa ett par assnygga skor pa Kate Kuba men blev lite snal. Sen nar jag kom tillbaka och skulle kopa dom anda sa var dom borta. Jaja, det var val inte menat att jag skulle ha dom.

At lunch pa Cafe Rouge i Met Quarter, Linnea at musslor och jag en supergod seafood casserole, men Linnea fick mina musslor ocksa - jag skulle garna ata dom men tycker helt enkelt inte om det.

Idag ska Neil ut och kora bil med Mike, sa jag ska ta en liten promenad in til Liscard och se om jag hittar nat trevligt. Letade bocker igar pa Waterstones men hittade dom inte sa ska kolla om WH Smith har dom. Tvivlar, men vart ett forsok. Soligt och fint idag ocksa, sa blir McQueen runt halsen, Juicy i handen och Versace pa nasan och ut i solen!

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Visst är det skönt att få sätta MrDesigner på näsan? :D