tisdag, mars 16, 2010

Har du hack i skivan?

Jobb och jobb och mer jobb. Idag och igar jobbade jag 10 respektive 9.5 timmar. Med tanke pa att jag egentligen jobbar 7.5 timmar per dag sa kanns det mycket. Mandag var dessutom en induction day med tva nya anstallda, och jag blir alltid trott efter en san dag. Mycket att gora, man maste vara professionell hela tiden, massa information som ska formedlas etc etc...

St Patricks Day imorgon, sa har varit och handlat ett gront linne och ett gront nagellack att ha imorgon. Gront och orange ar temat och eftersom jag numera mer eller mindre tillhor management sa maste jag hjalpa till.. Linnet och nagellacket gick pa totalt £4.78, sa inga hemmanskop direkt. Maste vanta tills Neil kommer ut ur badet innan jag kan mala naglarna - far inte upp flaskan, haha! Om jag tar pa mig grona linnet kanske jag blir stark som hulken?



Sen dags att krypa till kojs med Jo Nesbøs "The Redeemer", vet inte vad den heter pa norska/svenska. Ratt bra iaf. Och imorgon mer jobb, men lite trevligare kanske med alla kladda i gront/orange?

Inga kommentarer: