söndag, april 25, 2010

Change of Heart

Mitt sa fina schema blev det inget av...

Blev Lunch i Frodsham med Linnea, Dan, Granddad, Al och Charlotte. Sen blev det nagra glas vin och bilen fick bo kvar i Frodsham over natten helt enkelt (Alkohol vs. Bil: 2-0, for ni som haller rakningen).
Granddad akte hem tidigare och Charlotte skulle hem till Didsbury sa Dan, Linnea, Al och jag akte en mycket kall och blasig nedcabbad Audi hem till Linnea och Dan. Laura och Tony kom dit ocksa och vi gick pa Kinesen och at middag, sen tillbaka till Linnea och spelade spel. Sov over dar, jag och Mollie hade det sa mysigt sa...

Fick skjuts till Frodsham i morse av Dan som anda skulle skjutsa hem Al, och hamtade bilen. Sen har jag och Linnea haft en toppendag med Yo Sushi-lunch, shopping, Rococobesok och massa tjejsnack.

Valdigt trevlig helg maste jag saga! =)

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Lät inte alls fel. Fast min pita-linner (lunch+dinner) med rödtjut hos dannes granddad's var heller inte fy skam. :)