söndag, april 18, 2010

Helgen

Korde over till Linnea igar vid halv tolv. Fixade lite hemma hos henne och gick sen till Wetherspoons. Satt i beer garden med en cola. Jenny kom och holl oss sallska en stund innan jobbet, och sen kom Laura som var tamligen bakis. Sa vi kopte Kopparbergs cider och njot i solen. Granddad kom upp efter fotbollen och vi gick in och at sen lunch, sen gick han hem igen. Jag, Linnea och Laura satt kvar, forst en stund ute igen sen nar solen flyttade sig sa att vi satt i skuggan gick vi in och satt och tjattrade om allt och inget. Vid sjutiden gick vi till Linneas kinarestaurang (dar Madde sa fint sammanforde oss forsta gangen!) och at middag. Sen hem till Linnea och sag en Bond-film med Granddad. Jag sov over dar eftersom vi druckit lite vin under dagen.

Linnea och Laura i Wetherspoons beer garden





Vaknade av en staffe-puss imorse vid halv nio (tror jag hon var). Gjorde oss redo och korde sedan nedcabbat till Speke retail park for lite retail therapy. Var aven in pa en djuraffar och tittade pa en galen ratta. Mycket roligt! Svangde sedan forbi Matalan dar det blev lite shopping for min del, bla en superfin gul vaska (ska se om jag hittar bild sen). Ser ut som en Chanelkopia typ. Sen hem igen, och Missy var mindre glad att bli lamnad sjalv i en hel dag! =)

Och sahar ser jag ut efter en eftermiddag i solen:

Inga kommentarer: