onsdag, april 21, 2010

Sleep

Efter mycket funderande har jag kommit fran till att jag nog sover for mycket. Brukar bli typ nio timmar per natt. Och det ar tydligen mer an man ska. Sa nu testar jag att sova nagonstans mellan sex och sju timmar ett tag, fa se hur det funkar. Jag kande mig trott jamt forut hur mycket jag an sov, sa ska bli intressant att se om detta hjalper.

Alltsa har jag typ en eller tva timmar till innan jag far ga och sova. Tack for Sky TV och tack for Internet. Egentligen skulle jag vilja lasa nan bra bok men har ingen olast hemma. Nej mamma, jag har inte kopt Harry Potter an...

For ovrigt funderar jag pa att ga ch gora nan slags pricktest. Blir alltid snuvig i mitt Training Room, och fonstret dar ar alltid oppet. Tanker typ pollen eller nat. Ja mamma, jag vet att du har sagt det JATTElange, men jag har liksom inte lidit av det. Men att sitta och sniffa hela tiden nar jag ska gora training kanns inte sa professionellt...

1 kommentar:

Catrine sa...

Hon verkar tjatig den där mamma...
Fö lyckas du ALLTID se bra ut på kort. Vilket jag ALDRIG lyckas med som du vet.