söndag, april 11, 2010

You are my sunshine...

Har just tillbringat fyra harliga timmar i solen med Neil, Linnea, Dan och grandad. Och Mollie the dog. Treratterslunch och ett glas vin, mycket trevligt, och till ett alldeles overkomligt pris ocksa.

Har skaffat arets forsta solbranna. Insag dock for sent att jag hade ett halsband pa mig sa har en fin liten halsbandsbranna, haha! Termometern sager 18 grader ute, hur skont som helst!

Var aven ut en svang igar, ner pa spanska marknaden och sen Rat & Parrot och deras takterass. Var ju Grand National igar som ar har i Liverpool sa manga upkladda och mycket folk ute. Dan vann pa sitt bet sa han var nojd. Sen hem till Laura och Tony for grillning och drinkar, satt ute pa altanen till elvatiden nan gang.

Sa totalt en valdigt lyckad helg och forsta riktiga sommarvadret for i ar. Har lite bilder pa telefonen, ni far dom nar jag laddat upp dom pa datorn...

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Sv. jajeemensan, mina kornblå englandsheels. :) love love! Jag föll bara två gånger på dem igår. fast det berodde nog mest på promillehalten, haha.

Vill gärna ha nya englandsheels, om du hittar några spännande i bra prisklass. :)

Men sluta skrämma mig. Läste lite snabbt... "Och Mollie the dog". Jag läste "Och Mollie dog" - men usch, fan vad chill du var över att Mollie är död! Sen läste jag igen... ;)