torsdag, juli 08, 2010

Moi.

Har haft svarare an vanligt att komma tillbaka till vardagen. Borjar narma sig nan slags vagskal nu tror jag. Sadar att familj ar runt hornet. Och att varje gang jag lamnar er darhemma kanns det svarare och svarare. Det var ett par ar nar det var kul att halsa pa och hemskt att saga hejda men jag langtade tillbaka hit. Nu ar det tvartom. Saga hejda gar lite battre, men jag kanner att jag vill bo i Skellhell (tro't eller ej). Och det ar inget jag trodde nar jag flyttade, men jag antar att jag vuxit upp lite.

Har haft Jill och Beanie har ikvall, ska lagga upp bilder pa varldens sotaste valp sa fort jag har tid.

Kanske borde sova aven om jag mest har osociala grejer att gora pa jobbet imorgon. Chefen ar inte dar och jag ska skriva manadsbrevet, sa ingen som ser om jag ar trott...

Saknar er alla. Mer an ni vet.

xx

3 kommentarer:

Lollo sa...

Äntligen håller du på att växa upp...(syftar på ditt vad du menar att växa upp:-))

Mamma sa...

Håller tummarna för att Neil fortsätter att gilla Skellefteå också då. Välkomna när som helst! Kram!

viktoria cederberg sa...

Om två år. Då flyttar vi tillbaka till Skell!? Deal?