måndag, september 27, 2010

Manflu


Vaknade imorse med forkylningen from hell. Jag som ofta ar lite snuvig och hostig brukar liksom inte tycka att en forkylning ar sa mycket att klaga pa, men den har, mina vanner, den ar som att bli golvad av ett godstag!

Lite feber tror jag att jag har till och fran, jag vaxlar mellan att svettas och att frysa och har varit sa hela dan.

Hjalpte inte heller att jag hade mote pa jobbet idag sa jag var tvungen att koncentrera mig, haha! Resten av dan kunde jag dock sitta lite for mig sjalv och peta pa med lite diverse..

Annars bra, Dan var har och hamtade Mollie tidigare och jag och Neil har storhandlat och kant oss valdigt vuxna.

Nu sitter jag i pyjamas och morgonrock och ska se Britain's Next Top Model och sen sova!

1 kommentar:

Mamma sa...

Hoppas sömnen skrämt iväg (en del av) förkylningen. Kram!