söndag, september 26, 2010

Morning...


Sitter och tycker lite synd om mig sjalv med kramp i magen och halsont. Dricker varm o'boy ur min rosa mugg fran Disneyland Paris. Mollie sniffar runt och tuggar lite ben. Neil sover an. Missy kom precis in och sitter i trappen och kollar in hunden.

Var till Karin i fredags med Laura, vi hade hur roligt som helst. Var inte isang forran typ halv fem eller nat, och sen halv elva ringde chefen och fragade om jag kunde komma in ett par timmar. Sa jag jobbade mellan ett och tre. Skulle egentligen stanna langre men det var sa lite att gora och jag madde inte toppen. Magont och somnbrist = urk. Men det blir ju typ 350 spann efter skatt iaf sa jag klagar inte.

Igar kvall var jag och Neil vuxna och trakiga och var isang kvart over tio. Pa en lordagkvall, haha! Idag skiner solen sa nar magen blir battre tankte jag ta ut Mollie pa en langpromenad. Fa se om det blir nan bild tagen, det borjar ju bli host har sa traden borjar bli fina!

Inga kommentarer: