tisdag, november 30, 2010

Dag 4: Det har at jag idag

Ja alltsa, jag har inte atit middag an, men tror det blir tortellini. Maste bara handla forst...

Men frukost at jag imorse, agg och kaviar pa knackebrod med ett glas O'boy. Svenskt och gott! Jag forsoker att ata frukost men ibland ar sangen lite for lockande sa da blir det oftast nan halvfrukost/halvlunch pa jobbet...

Till lunch blev det en halv baguette (grovt brod) med tuna melt, alltsa tonfisk, ost och rodlok. Don't knock it till you've tried it! En cola light till det. Det har med lunch ar ju inte sa vedertaget har i England, mackor eller soppa ar vanligast. Valdigt sallan ater dom en ordentlig lagad lunch som vi gor i Sverige. Trist, tycker jag! Tyvarr har jag val anammat den traditionen ocksa. Blir oftast en macka sittande framfor datorn samtidigt som jag jobbar.

Funderar pa om jag atit nat mer idag men tror att det var bestamt allt. Nej, jag fick ju en tidig julklapp/sen Halloweenpresent av Jill ocksa (fint inslagen i orange och svart papper med spindlar pa). En liten typ 30grams pase med Minstrels som satt fint som eftermiddagsfika!

Frulle of the day:

Minstrels, fast mina kom i en mindre vit pase:

Inga kommentarer: