söndag, november 21, 2010

Sverigeresans...

...basta: Traffa familj och mina fina vanner. I kronologisk ordning, Linnea, Petter, Helena och Vik.

...middag:
Wagamama med Linnea och Marie. Nostalgi pa hog niva.

...musik: Skon sang med Helena och sen sang med Bosse.

...sjukaste: Stackars Lillebror som fick feber och hela koret!

...blotaste: Mina stackars fotter efter regn i Uppsala, sno i Enkoping och regn i Vasteras.

...nya djurvanner:
Hajjiet och Gunnar Giraff

...sotaste:
Ghandi som vill ha limpmacka:

...blamarke: Ghandis halsningar lamnade 17 fina blamarken pa mina ben!

...stressigaste:
Komma till Skavsta med bussen 23 minuter innan planet gick.

...lagenhet: Linneas fina pa Kungsholmen med mysigt kok:

...gronsak: Den fina gurkan jag gjorde at Helena:

...frisyr: Min. Bild kommer nar jag tagit nan fin. Tack Vik!

...ickeshopping: Linneas fodelsedagspresent till mig. Den far vanta, helt enkelt!

...fotoskyggaste: Alla. Blev mer saker fotade an folk, och dom som finns ar visst inte bloggbara, haha!

...tema: Goda vanner, mycket skratt, god mat och vitt vin. Mycket trevligt, helt enkelt och maste goras om snarast! Muchos love till er alla! ♥♥♥

Inga kommentarer: