söndag, december 19, 2010

Dag 23: Det här får mig att må bättre

Oj. Det finns massor med saker som far mig att ma battre. Helt utan inbordes ordning:

Kramar. Korsang. Sol. Neil. Att kanna att jag gjort nat bra. Lasa en bra bok. Telefonsamtal. Musik. Goda vanners sallskap. Att sjunga i allmanhet. Sno. Brev. Familjen. Sommar. Missy pa kelhumor. Bio. God mat. Berom. Shopping. Varmt bad. En vacker vinter/host/vardag. Sovmorgon. Massage. SMS. Myskvall. Spela piano. Tjejsnack. Spadagar. Semester. Minnen. Plus just nu: Nasspray, hostmedicin och varktabletter.

Och skulle allt ga at skogen kan jag alltid ringa min mamma och min pappa, och da mar jag alltid battre, oavsett vad som hant.


Dominikanska Republiken forra aret hade manga saker som far mig att ma bra. Sommar, sol, semester, goda vanners sallskap, massage, spadagar, god mat, tjejsnack...

Inga kommentarer: