onsdag, december 29, 2010

Dag 29: Mina Ambitioner

Jag vill ha ett jobb som betalar ratt bra och som jag tycker om. Eller som jag atminstone inte hatar att ga till varje morgon. Lonen gar fore trivseln just nu, for den finansierar liksom resten av det jag vill. Vilket ar en familj och minst tva barn. Jag vill bli en bra mamma.

Jag vill vara en bra van och dotter och syster och fastmo/fru.

Men mest av allt vill jag inte ligga pa min dodsbadd och angra saker jag aldrig gjorde.

Som ni hor, inga drommar om fotbollsproffs eller rockstjarna. Jag vill "bara" ha ett jobb jag trivs med och som forsorjer mig och min familj sa att vi har rad att bade kopa nya gympaskor till vara barn och aka utomlands ibland.

Och jag vill flytta till Sverige nan gang.

Det ar val inte ouppnaeliga ambitioner?

Inga kommentarer: